Sanaslank Eiwitdieet


Wil je op een discrete manier gewichtverliezen? Kies dan voor SanaSlank! De natuurlijke voedingslijn combineert alle voordelen van gezonde dieetproducten met de smaak en de looks van onze dagdagelijkse voeding. Niet iedereen hoeft te weten dat jij dieet, toch? ;-)

Hoe slank je af?

Heel simpel. Het SanaSlank eiwitdieet is een dieet op basis van veel eiwitten (proteïnen), veel verse groenten, weinig koolhydraten en weinig verzadigd vet , plantaardige vetten, vezels, vitaminen en mineralen. Het is een eenvoudig eiwitdieet waarmee je de overtollige kilootjes van je afschudt en tevens is het een uitstekende manier om gemakkelijk, snel en gemotiveerd gewicht te verliezen. Je rekent voor eens en voor altijd af met dat vervelende jojo-effect!

Het SanaSlank dieet is een medisch onderbouwde methode waarbij men gebruik maakt van speciale eiwitproducten aangevuld met dagelijks verse groenten en voedingssupplementen. Er wordt aandacht besteed aan bewegen en aan gezonde voeding.

De voordelen:

Er zijn 2 doeltreffende gebruiksmethodes:

1. Het afslankprogramma: voor al wie overgewicht kordaat wil aanpakken.

2. Het onderhoudsprogramma: voor al wie het gewicht op peil wil houden, zoals na culinaire verplichtingen of overdaad, als vitamine- en vezelrijke aanvulling op de dagelijkse kost.

Overgewicht vormt een probleem voor je uiterlijk en leidt tot innerlijke klachten, zoals vaat- en hartziektes en diabetes. Vraag raad aan je voedingscoach over het SanaSlank eiwitdieet en zet zo de eerste stap in de richting van een slanke lijn en een gezond gewicht.

Intake gesprek van 45 min. kost € 35,-.

Het SanaSlank eiwitdieet is ingedeeld in vier blokken. Je kunt zelf bepalen in welk blok je wilt starten. Volg je blok 1 dan eet je alleen de eiwitproducten aangevuld met groenten en voedingssupplementen.

Wil je liever vlees of vis aan je warme maaltijd of lunch toevoegen dan volg je blok 2. Ben je bijna klaar met afslanken, dan ga je je lichaam weer laten wennen aan iets meer koolhydraten, dat doe je in blok 3. Je eet dan bijvoorbeeld brood en fruit en nog steeds enkele eiwitproducten. Blok 4 is het moeilijkste gedeelte. Hierin leer je hoe je het beste op gewicht kunt blijven. Tijdens de vier blokken eet je zes maaltijden/tussendoortjes op een dag en je drinkt 2 liter water.